№
|
Зміст (тема) уроку
|
Відеоресурс
|
Додаткові матеріали
(завдання, вправи, тести)
|
1
|
Найважливіші
хімічні поняття.
|
||
2
|
Прості й
складні речовини (кисень, вода). Реакції розкладу, сполучення.
|
||
3
|
Відносна
молекулярна маса, її обчислення за хімічною формулою. Масова частка елемента
в складній речовині.
|
||
4
|
Діагностичний
контроль знань за
курс 7 класу. Самостійна робота.
|
||
5
|
Короткі
історичні відомості про спроби класифікації хімічних елементів.
|
||
6
|
Поняття
про лужні, інертні елементи, галогени.
|
||
7
|
Будова
атома. Склад атомних ядер (протони і нейтрони). Протонне число. Нуклонне
число.
|
||
8
|
Будова
електронних оболонок атомів хімічних елементів № 1-20. Стан електронів у
атомі. Поняття про радіус атома.
|
||
9
|
Електронні
орбіталі. Енергетичні рівні та підрівні; їх заповнення електронами в атомах
хімічних елементів № 1-20.
|
||
10
|
Електронні
орбіталі. Енергетичні рівні та підрівні; їх заповнення електронами в атомах
хімічних елементів № 1-20.
|
ВПРАВА | |
11
|
Електронні
та графічні електронні формули атомів хімічних елементів № 1-20.
|
||
12
|
Періодичний
закон Д. І. Менделєєва (сучасне формулювання).
|
ВПРАВА | |
13
|
Періодична
система хімічних елементів, її структура.
|
||
14
|
Характеристика
хімічних елементів № 1-20 за їхнім місцем у періодичній системі та будовою
атома.
|
||
15
|
Характеристика
хімічних елементів № 1-20 за їхнім місцем у періодичній системі та будовою
атома.
|
ВПРАВА 1 ВПРАВА 2 |
|
16
|
Представлення
результатів навчальних проектів №3 «Хімічні елементи в літературних творах.»; №4
«Цікаві історичні факти з відкриття і походження назв хімічних елементів»
|
||
17
|
Значення
періодичного закону.
|
ВПРАВА | |
18
|
Контроль
знань з теми
«Будова атома. Періодичний закон та періодична система хімічних елементів.». Самостійна
робота.
|
||
19
|
Природа
хімічного зв’язку. Електронегативність атомів хімічних елементів. Лабораторний
дослід №1 «Ознайомлення з фізичними властивостями речовин атомної,
молекулярної та йонної будови.»
|
||
20
|
Ковалентний
зв'язок, його утворення. Полярний і неполярний ковалентний зв’язок.
Електронні формули молекул. Лабораторний дослід №1
«Ознайомлення з фізичними властивостями речовин атомної, молекулярної та
йонної будови.»
|
||
21
|
Ковалентний
зв'язок, його утворення. Полярний і неполярний ковалентний зв’язок.
Електронні формули молекул.
|
||
22
|
Йони.
Йонний зв’язок, його утворення. Лабораторний дослід №1 «Ознайомлення
з фізичними властивостями речовин атомної, молекулярної та йонної будови.»
|
||
23
|
Ступінь
окиснення
|
||
24
|
Кристалічні
ґратки. Атомні, молекулярні та йонні кристали. Залежність фізичних
властивостей речовин від типів кристалічних ґраток.
|
||
25
|
Практична
робота №1 «Дослідження
фізичних властивостей речовин з різними типами кристалічних ґраток
(наприклад: цукру, кухонної солі, графіту).»
|
ВПРАВА | |
26
|
Представлення
результатів навчальних проектів №5 «Використання кристалів у техніці.»; №6
«Кристали: краса і користь.»
|
ВПРАВА 1 ВПРАВА 2 |
|
27
|
Контрольна
робота №1.
|
||
28
|
Кількість
речовини. Моль – одиниця кількості речовини. Стала Авогадро.
|
||
29
|
Розв’язування розрахункових задач
№1 «Обчислення числа частинок (атомів,
молекул, йонів) у певній кількості речовини, масі, об’ємі.»
|
||
30
|
Молярна
маса. Розв’язування розрахункових задач №2 «Обчислення
молярної маси речовини.»
|
||
31
|
Молярна
маса. Розв’язування розрахункових задач №3 «Обчислення
за хімічною формулою маси даної кількості речовини і кількості речовини за
відомою масою.»
|
||
32
|
Закон
Авогадро. Молярний об’єм газів. Розв’язування
розрахункових задач №4 «Обчислення об’єму певної маси або кількості
речовини відомого газу за нормальних умов.»
|
||
33
|
Закон
Авогадро. Молярний об’єм газів. Розв’язування
розрахункових задач №4 «Обчислення об’єму певної маси або кількості
речовини відомого газу за нормальних умов.»
|
||
34
|
Відносна
густина газів. Розв’язування розрахункових задач №5 «Обчислення
з використанням відносної густини газів.»
|
||
35
|
Відносна
густина газів. Розв’язування розрахункових задач №5 «Обчислення
з використанням відносної густини газів.»
|
||
36
|
Контроль
знань з теми
«Кількість речовини. Розрахунки за хімічними формулами». Самостійна
робота.
|
||
37
|
Класифікація
неорганічних сполук, їхні склад і номенклатура.
|
ТЕСТ |
ВПРАВА 1 ВПРАВА 2 |
38
|
Фізичні
властивості оксидів. Поширеність у природі та використання оксидів. Вплив на
довкілля і здоров’я людини.
|
||
39
|
Хімічні
властивості оснόвних, кислотних та амфотерних оксидів: взаємодія з водою,
кислотами, лугами, іншими оксидами.
|
||
40
|
Хімічні
властивості оснόвних, кислотних та амфотерних оксидів: взаємодія з водою,
кислотами, лугами, іншими оксидами.
|
||
41
|
Фізичні
властивості кислот. Поширеність у природі та використання кислот. Вплив на
довкілля і здоров’я людини.
|
||
42
|
Хімічні
властивості кислот: дія на індикатори, взаємодія з металами, основними
оксидами, основами, солями. Реакція нейтралізації. Ряд активності металів.
Реакції заміщення й обміну. Заходи безпеки під час роботи з кислотами.Лабораторний
дослід №3 «Взаємодія хлоридної кислоти з металами.»
|
ВІДЕО | |
43
|
Хімічні
властивості кислот: дія на індикатори, взаємодія з металами, основними
оксидами, основами, солями. Реакція нейтралізації. Ряд активності металів.
Реакції заміщення й обміну. Заходи безпеки під час роботи з кислотами..
|
ВІДЕО | ВПРАВА |
44
|
Хімічні
властивості кислот: дія на індикатори, взаємодія з металами, основними
оксидами, основами, солями. Реакція нейтралізації. Ряд активності металів.
Реакції заміщення й обміну. Заходи безпеки під час роботи з кислотами.
|
ВПРАВА | |
45
|
Розрахункові
задачі №6:
«Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму, кількості речовини
реагентів та продуктів реакцій.»
|
||
46
|
Розрахункові
задачі №6:
«Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму, кількості речовини
реагентів та продуктів реакцій.»
|
||
47
|
Фізичні
властивості основ. Поширеність у природі та використання
основ. Вплив на довкілля і здоров’я людини.
|
ВПРАВА 1 ВПРАВА 2 |
|
48
|
Хімічні
властивості лугів: дія на індикатори, взаємодія з кислотами, кислотними
оксидами, солями. Заходи безпеки під час роботи з лугами.Лабораторний
дослід №2 «Взаємодія лугів з кислотами в розчині.»
|
ВПРАВА | |
49
|
Хімічні
властивості нерозчинних основ: взаємодія з кислотами і розкладання внаслідок
нагрівання.
|
ВПРАВА | |
50
|
Хімічні
властивості амфотерних гідроксидів: взаємодія з кислотами, лугами (в розчині,
при сплавлянні).
|
||
51
|
Розрахункові
задачі №6:
«Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму, кількості речовини реагентів
та продуктів реакцій.»
|
||
52
|
Контроль
знань з тем:
«Оксиди. Кислоти. Основи». Самостійна робота.
|
||
53
|
Фізичні
властивості середніх солей. Поширеність у природі та
використання середніх солей. Вплив на довкілля і здоров’я людини.Лабораторні
досліди
№4 «Взаємодія
металів із солями у водному розчині»; №5 «Взаємодія солей з
лугами у водному розчині.»; №6 «Реакція обміну між солями в
розчині.»
|
ВПРАВА | |
54
|
Хімічні
властивості середніх солей: взаємодія з металами, кислотами, лугами, іншими
солями.
|
||
55
|
Генетичні
зв’язки між основними класами неорганічних сполук.
Лабораторний
дослід №7 «Розв’язування
експериментальної задачі на прикладі реакції обміну.»
|
||
56
|
Генетичні
зв’язки між основними класами неорганічних сполук.
|
||
57
|
Практична
робота №2: «Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук.»
|
||
58
|
Практична
робота №3:
«Розв’язування експериментальних задач.»
|
||
59
|
Розрахункові
задачі №6:
«Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму, кількості речовини
реагентів та продуктів реакцій.»
|
ВПРАВА | |
60
|
Розрахункові
задачі №6:
«Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму, кількості речовини
реагентів та продуктів реакцій.»
|
ВПРАВА | |
61
|
Представлення результатів
навчальних проектів №7 «Неорганічні речовини – представники основних класів
у будівництві й побуті.»; №8 «Хімічний склад і використання
мінералів.»; №9 «Вплив хімічних сполук на довкілля
і здоров’я людини.»
|
||
62
|
Контрольна
робота №2.
|
||
63
|
Систематизація,
аналіз та коригування знань учнів .
|
||
64
|
Повторення.
Ковалентний
та йонний зв'язки, їх утворення.
|
||
65
|
Повторення.
Генетичні
зв’язки між основними класами неорганічних сполук.
|
||
66
|
Повторення.
Генетичні
зв’язки між основними класами неорганічних сполук.
|
||
67
|
Повторення.
Розрахункові задачі №6: «Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму,
кількості речовини реагентів та продуктів реакцій.»
|
||
68
|
Повторення.
Розрахункові задачі №6: «Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму,
кількості речовини реагентів та продуктів реакцій.»
|
Для учнів 8 класу
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар