№
з/п
|
Тема уроку
|
Відеоресурс
|
Додаткові
матеріали
(завдання, вправи,
тести)
|
Вступ
|
|||
1.
|
Хімія –
природнича наука. Речовини та їх перетворення у навколишньому світі.
|
||
2.
|
Короткі відомості з історії хімії
|
||
3.
|
Правила
поведінки учнів в хімічному кабінеті. Ознайомлення з обладнанням хімічного
кабінету та лабораторним посудом
|
||
4.
|
Практична робота №1. Правила безпеки під час роботи в хімічному кабінеті. Прийоми
поводження з лабораторним посудом, штативом і нагрівними приладами. Будова
полум’я
|
||
Тема 1.
Початкові хімічні поняття
|
|||
5.
|
Фізичні тіла. Матеріали. Речовини.
Молекули. Атоми.
|
||
6.
|
Як вивчають речовини. Спостереження й
експеримент у хімії.
|
||
7.
|
Фізичні
властивості речовин. Лабораторний дослід 1. Ознайомлення з фізичними
властивостями речовин.
|
||
8.
|
Чисті
речовини і суміші. Способи розділення сумішей.
|
ВПРАВА ТЕСТ |
|
9.
|
Практична робота № 2. Розділення неоднорідної суміші.
|
||
10.
|
Атом, його
склад. Хімічні елементи, їхні назви і символи.
|
||
11.
|
Періодична
система хімічних елементів Д.І. Менделєєва. Структура періодичної системи.
|
||
12.
|
Маса атома.
Атомна одиниця маси. Відносні атомні маси хімічних елементів.
|
||
13.
|
Хімічні
формули речовин. Прості та складні речовини. Багатоманітність речовин. Лабораторний
дослід 2. Ознайомлення зі зразками простих та складних речовин
|
||
14.
|
Метали й
неметали. Металічні та неметалічні елементи, їх розміщення в періодичній
системі.
|
||
15.
|
Тестовий контроль знань
|
||
16.
|
Валентність
хімічних елементів.
|
||
17.
|
Складання
формул бінарних сполук за валентністю елементів
|
||
18.
|
Визначення валентності елементів за
формулами бінарних сполук.
|
||
19.
|
Відносна
молекулярна маса речовини. Обчислення її за хімічною формулою.
|
||
20.
|
Масова частка
елемента у складній речовині.
|
||
21.
|
Розв’язування
розрахункових задач на знаходження масової частки елемента в речовині
|
ТЕСТ | |
22.
|
Фізичні та
хімічні явища. Хімічні реакції та явища, що їх супроводжують.
|
||
23.
|
Хімічні
властивості речовин. Лабораторний дослід 3. Проведення хімічних
реакцій
|
ВІДЕО |
|
24.
|
Практична робота № 3. Дослідження фізичних і хімічних явищ.
|
ВІДЕО | |
25.
|
Урок
узагальнення та систематизації знань
|
||
26.
|
Тестовий контроль знань
|
||
Тема 2. Кисень
|
|||
27.
|
Повітря, його склад.
|
||
28.
|
Оксиген. Поширеність Оксигену в
природі. Кисень, склад
його молекули, поширеність у природі. Фізичні властивості кисню.
|
||
29.
|
Закон збереження маси речовин під час
хімічних реакцій. Схема хімічної реакції. Хімічні рівняння.
|
||
30.
|
Розстановка
коефіцієнтів в рівняннях реакцій.
|
||
31.
|
Добування
кисню в промисловості та лабораторії. Реакція розкладу. Поняття про
каталізатор. Способи збирання кисню. Доведення наявності кисню.
|
||
32.
|
Практична робота №3. Добування кисню з гідроген
пероксиду, збирання, доведення його наявності.
|
||
33.
|
Хімічні
властивості кисню: взаємодія з простими речовинами (вуглець, водень, сірка, магній,
залізо, мідь). Реакція сполучення.
|
||
34.
|
Поняття про оксиди, окиснення (горіння, повільне
окиснення, дихання).
|
||
35.
|
Взаємодія кисню зі складними
речовинами (повне окиснення метану, гідроген сульфіду).
|
||
36.
|
Умови виникнення та припинення горіння.
|
||
37.
|
Маркування небезпечних речовин.
|
||
38.
|
Колообіг
Оксигену в природі. Озон. Проблема чистого повітря. Застосування кисню, його
біологічна роль.
|
||
39.
|
Узагальнення
та систематизація знань
|
||
40.
|
|||
Тема 3. Вода
|
|||
41.
|
Вода, склад її молекули, поширеність
у природі, фізичні властивості. Вода – розчинник.
|
||
42.
|
Розчин і його компоненти: розчинник,
розчинена речовина.
|
||
43.
|
Кількісний склад розчину. Масова
частка розчиненої речовини. Виготовлення розчину. Лабораторний дослід 4. Виготовлення водних розчинів із заданими
масовими частками розчинених речовин.
|
||
44.
|
Обчислення масової частки і маси
розчиненої речовини в розчині.
|
||
45.
|
Розв’язування розрахункових задач на
знаходження масової частки розчиненої речовин
|
||
46.
|
Взаємодія води з оксидами. Поняття
про гідрати оксидів: кислоти й основи. Поняття про індикатори. Лабораторний дослід 5. Випробування
водних розчинів кислот і лугів індикаторами.
|
||
47.
|
Написання рівнянь реакцій оксидів з
водою з утворенням кислот і основ.
|
||
48.
|
Значення води і водних розчинів у
природі та житті людини. Кислотні дощі.
|
||
49.
|
Проблема чистої води. Охорона водойм
від забруднення. Очищення води на водоочисних станціях та в домашніх умовах.
|
||
50.
|
Урок узагальнення та систематизації
знань
|
||
51.
|
Тестовий
контроль знань
|
Для учнів 7 класу
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар